Tuesday, November 9, 2010

...berdebar2.....

hai...assalammualaikum....lama xmenulis diblog ni,bukan apa...xsempatlah...maklumlah skrg ni balik kerja terus baring, xlarat...baby dah masuk 79 minggu...dah besar dah...aku biasa panggil anakku 'adik'...hehe...pertama kali aku merasa tendangan anakku di dalam rahimku, aku rasa sangat teruja...bayiku dah mampu menendang...seronoknya hanya tuhan yang tahu...sungguh besar kekuasaan Allah S.W.T...insyaallah, 19hb ni aku akan mengadakan kenduri kesyukuran dan doa selamat...semoga Allah akan mempermudahkan segalanya...21hb pulak dah kena check in di Jawi, aku akan berada di Jawi sehingga 1hb Januari 2011...aku sentiasa berdoa agar tiada apa yang akan berlaku di Jawi nnti...semoga Allah akan melindungi kami berdua...Amin...

No comments:

Post a Comment