Saturday, January 8, 2011

Tiada niat untuk menyusahkan sesiapa pun....

hai...lama sungguh saya xmenulis...entahlah, di kala hati sedang sedih ni...tergerak lak nak mmenulis...skunk ni kandungan saya dah 38 minggu, alhamdulillah...semoga Allah akan mempermudahkan segala urusan nanti...insyaallah, amin..dlm debaran yang penuh kegembiraan utl menantikan anak saya lahir ke duania ini, saya mendapat satu berita yg sangat menyentap hati dan perasaan saya...berita tersebut menyebabkan saya sangat down dan sangat2 sedih...Allah akbar 3x...kuatkanlah hati saya, tabahkan lah hati saya untuk menghadapi setiap dugaan dan ujian mu Ya Allah...percayalah, saya xmahu menyusahkan sesiapa pun dalam hidup ni termasuklah suami, keluarga saya sendiri dan keluarga mertua saya...xxterlintas pun...

No comments:

Post a Comment