Tuesday, June 15, 2010

Debaran kian terasa....

Assalammualaikum kawan2.....hari ni saya kena present saya punya blog ni. Buat kawan-kawan di dalam kelas, harap boleh lah terima blog saya ni dengan seadanya. Maklumlah kawan2...

Buah cempedak di luar pagar,
Ambil galah tolong jolokkan,
Saya budak baru belajar,
Kalau salah tolong tunjukkan.

Terima kasih juga saya ucapkan kepada pensyarah yang banyak membantu dan menunjukkan cara2 membina blog ini, Pn. Harnani binti Mat Zin. Semoga puan akan diberikan kesihatan tubuh badan dan diberikan kebahagiaan hidup dunia & akhirat. Serangkap pantun buat puan....

Pulau pandan jauh ke tengah,
Gunung daik bercabang tiga,
Hancur badan dikandung tanah,
Budi yang baik dikenang jua.


Semoga rakan-rakan sudilah kiranya memberikan komen anda semua di dalam blog ini. Marilah kita berkongsi ilmu pengetahuan demi kesejahteraan ummah. Insyaallah....

No comments:

Post a Comment